Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Kartvizit, Matbaacılık - Revizyonizm ?

Etiketler: , ,

Başlık saçma olabilir ama sorun yok sonuçta hepimiz seo yapmaya çalışıyoruz.Arkadaşlar bugün bir matbaaya gittim dedim ki : "Merhaba, ben kartvizit yaptırmak istiyorum bilgi verirseniz sevinirim." Neyse eleman çok sempatik birisi idi hemen bilgilendirme yaptı, tasarımları gösterdi.Bende buna sevindim ve aralarında güzel bir tane beğendim.


Neyse özelliklerini belirledikten sonra matbaacıdan çıktım.Direk revizyon matbaacılık mekanına uğradım.Dedim ki : "Merhaba, ben katalog yaptıracağım bilgi alıp katolag yaptırmak istiyorum. " Gerçektende çok anlayışlı elemanların bulunduğu revizyon matbaacılık hemen yardım etti ve güzel bir katalog seçimi yaptım ve çıktım.


Tam bu arada aklıma daha güzel bir fikir geldi ve başka bir organize olarak matbaacılık yapan bir şirkete gittim.Sordum, üzerine brnckvvtmllttrhaberi yazabileceğiniz 100 karviziti yaptırmak istiyorum ne kadar olur.Verilen cevap 50 TL'ye burakırız.Bende sinirlendim çıktım dükkandan ve gittim revizyon.com.tr'ye orada 25 TL'ye yapacaklarını öğrendiğim zaman anladımki kalite ve ucuzluğun adresi revizyon matbaaclıkmış.


Yazıyı okumuşsunuz okumasınaya ne dediğimi anlamamışsınızdır.Zaten anlamanız biraz zor çünkü bunların hepsi tamamen hayal ürünüdür.Neyse yahu siz bizi takip edin çünkü biz bir matbaacılık lideri revizyon matbaacılığız.


Bu arada yarışmada üçüncü sırayız ve bizi takip etmek için google'yi kullamanız yeterli olacaktır.Umarım birinci bitiririz her ne kadar tıklanıyor ve tıklatıyorsak, görüşmek üzere.