Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

İnternetteki Matbaacılık Siteleri

Etiketler: , , , ,

Evet arkadaşlar bir gündür online olamadım, yazı girdisi ekleyemedim ama umarım revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmlttrhaberi sitesini affetmişsinizdir.Çünkü size bomba gibi siteler tanıtacağım ve böylece revizyon ile organize matbaacılık sitesini affettirmiş olacağım.


Size bugün 3 site tanıtacağım sanırım üçünüzde biliyorsunuz ama ben yinede tanıtıyorum.İlk tanıtacağım site revizyon, ikincisi bizim dğer sitemiz ve üçüncüsü ise birim şuanda yazıyı okuduğunuz sitemiz yani revizyon ile matbaacılık sitesi.Evet anlatmaya başlıyorum, buyrun okuyun.


Birinci sitemiz revizyon matbaacılık : Bu sitenin adresi revizyon.com.tr'dir, amacı ise matbaacılık şirketini online olarak tanıtmak ve üzerinden satış yapmaktır.Seo yarışması düzenleyen site; matbaacılık,organize matbaa, ile organize yapmaktadır.


İkinici sitemiz organize brnckkvvtmllttrhaberi : Bu sitenin adresi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi olarak tanımlanmıştır.Şu sıralar yarışmada yer alan site altıncı sırada yer almaktadır.Asıl hedefi ilk 3 olan bu sitenin daha alacak çok yolu, atacak çok revizyonu bulunmaktadır.


revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesi ise bizim tanıtacağımız üçüncü site adresidir.Buradaki asıl amacımız sitemizin isminin yazımızda geçmesidir.Sitemiz şuan üçüncü sırada yer almaktadır ile alexa rankı 1.100k olarak tarihe geçmiştir.Birinci olmak için çaba sarfeden site hedeflerine daha ulaşmamıştır.