Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Google - Revizyon ile Brnckvvtmllttrhaberi Ortaokulu

Etiketler: , ,

İyi sabahlar, herkesin Çarşamba günü mübarek olsun.Dün saatini hatırlamıyorum ama R10.net - Revizyon Matbaacılık İlk Okulu adlı bir yazı yayımlamıştım ve serisinide yayına sokacağımı söylemiştim.İşte o serinin ikinci kısmındayız.-bundan sonra bir ser daha var-Bu seridede adresinde ilk değerlendirmelerini alan revizyon matbaacılık sitemiz şimdi bu değerlendirmeleri toplumda gösterme aşamasında.Yani bir nevi seo yarışmasında diyebiliriz.

Şimdi bu değerlendirmeleri alan sitemizin Google macerasındaki ilk 50 günlük serüvenini anlatacağım.İlk önce siteleri açış gününe yani revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi başlangıç gününe gidelim.O gün yarışmanın başlayacağınnı biliyordum saat 22:00 itibariyle açıklanacak olan kelimeyi öğrenmek için brnckvvtmllttrhaberi sayfasını sürekli yeniliyordum.Aynı zamanda Blogspot.com adresinide açarak blog oluşturma bölümüne gelmiş blog açmak üzere bekliyordum.Derken revizyon matbaacılık ana kelimesi açıklandı.Lütfen sonraki paragraftan devam ediniz.

Bende güzel bir yarışma adresi almak istiyordum bunun için ilk önce bu adresi aldım.Sonra iki tane adres beğenip onlarıda açtım, neyse bizi bu alan ilgilendiriyor.Hemen yazı ekledim, eklediğim revizyon matbaacılık yazısı; basit içerikli, kısa ve öz bir yazıydı.Sonra diğer sitelerimden tanıtım yazısı aldım ve bir kaç gün boyunca link kasmaya başladım.Sonunda site index almayı başardı fakat onuncu (10.) sayfadan giriş yapmıştı.Dedim ki: "Bu site neden bu kadar geride ne olacak acaba ?" fakat bir sonraki gün ilk üçte üç siteninde olduğunu görünce mutlu oldum.Ve sonra gerekenleri uygulamaya başladım, temaları zaten önceden belirlemiştim.

Bundan sonra ise yarışma sitelerimin ikisinin sıralamadan kaybolduğunu sadece brnckvvmllttrhaberirevizyon adlı sitemizin yarışmada kaldığını gördüm.Derken üçüncü sıraya düştük, iki site bizi geçmişti ve bir türlü geçemiyorduk.Birgün birden iki siteyide geçti ve şuan revizyon ile organize matbaacılık sitesi birinci sıradaki yerini koruyor.Bu serinin son serisini yarışma sonunda yayımlamayı düşünüyorum.Ayrıca bugün akşam saatleri itibariyle sitemizin değerlerini revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitemizde yayımlayacağız, lütfen bizi takip ediniz.