Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Bugünkü Döviz Bilgileri

Etiketler: ,

Merhabalar, revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesi olarak sizlere sadece matbaacılık bilgileri vermek istemiyorum, diğer haberlere ve güncel bilgilerede yer vermek istiyorum.Bunun için ise dün akşam saatlerinde verdiğim revizyon haberleri isimli yazıdan sonra şimdide bugünki döviz kurları haberlerini vermek istiyorum.


İlk önce yıllardan beri brnckvvtmllttrhaberi ile artış yerine düşüş gösteren dolara bakalım dolar revizyon günü itibariyle şuan 1,467 TL'den alışa geçmiş durumda ve güne artış ile başlamış.Bunun yanı sıra hiç birşey yok yani ne yazacağım bilmiyorum.


Dolardan sonra şimdide dolara fark atan euroa bakalım.Euro bugün itibariyle 2,102 TL'den alış gösteriyor.Bu artışı değerlendiren matbaacılık şöyle konuştu : "Bu artışı nasıl değerlendireceğim bilmiyorum ama bunun üzerinde organize matbaacılığın çok büyük etkisi var." dedi ve olanları bu şekilde dile getirdi.


Günün anlatacağım son şeyi ise altın, altın bir kaç senedir çok büyük bir artış gösterdi ve şuan 350,47 TL bu söylediğimiz tam altın için.Evet ben altının 100TL olduğu günleri hatırlarken şimdi bu kadar revizyon olması beni şaşırttı.İnsanlar zamanında aldıkları altınları şimdi matbaacılarda bozduruyorlar.Ki bu onların zamanında aldıklarının şimdiye kar olarak dömüşmesini sağlıyor.Bu günlük bu kadar revizyon kurları yeter, geleek yazımızda görüşmek üzere.Mutluluk ve başarılar dilerim (google ve bana :)).