Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

revizyon.com.tr organize matbaacılık birinci kuvvet millettirbrnckvvtmllttrhaberi

Etiketler:
revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi

Of, site üçüncü sıraya kazık attı daha yukarılara çıkmıyor.Yahu ayıp denen birşey var ki bu site ayıp falan bilmiyor, bir 2 site geçeceksin o kadar ondan sonra tamam istediğin gibi kazık at ama bu şekilde olmuyor.revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi dedik bağrımıza bastık ama yaptığın hiç hoş değil, ki seni google kankama söylerim bir bakarsın seni sandboxa atmış.Neyse yahu önemli olan yarışmak, şimdi kısa ve uzun olmayan yazımı yazayım.


revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi

sitesine hoş geldiniz,bugün günlerden cuma ve tarih 18 aralık 2009 saat ise 1756 bu anı ölümsüzleştirdim.Neyse ilk önce şunu söylemeliyim ki site şu an itibariyle revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sıralamasında üçünü sırada diğer sıralamaları aşağıda bulabilrsiniz.Neyse sıralamda ilk sayfada sadece 1 sitem var,bu beni endişelendiriyor acaba diyorum diğer siteler neden aşağıdalar.Neyseki daha yarışmanın bitmesine 3 ay var ve ben yeni bir site açıyorum ve adam akıllı yazılar ekleyip zirveye taşımaya hazırlanıyorum.


Revizyon

sıralamasında ise sitem sekizinci sırada bulunmaktadır.İlk sayfada bazen iki bazen ise 3 site bulunuyor ve google şuan itibari ile bizi ilk sayfada tutmakta umarım ilerleyen günlerde aynı şey olur ve diğer sitelerim ile birlikte bu sitede revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sıralamasında ilk sayfada yer alır.Ayrıca şuan itibariyle diğer anahtar kelimelerin taglarınada baktım ve onlardada kaçıncı olduğumuzu yazdım.


Organize matbaacılık

aramasında ise site şuan itibariyle beşinci sırada yer alıyor, bunlardan sadece mabaacılık gibi 1.020.000 hacime sahip kelimede ise şimdilik yirmi yedinci(27.) sırada yer alıyor bakalım sonuç yani yarışma bitince kaçıncı sırada çıkacak.Bunun dışında birde brnckvvtmllttrhaberi kelimesi varki bu kelimeye asıl kelime diyebiliriz bu kelimede ise şimdilik kaçıncı sırada olduğumuz aşağıda yazdım.Ne kötüyüm değil mi ?


brnckvvtmllttrhaberi

kelimesi ile arama yaptığımız zaman sıralamada ikinci sırada olduğumuz görülüyor.Şu an itibariyle sıfırdan belirlenmiş bu kelimede 181.000 sonuç çıkıyor, buda gösteriyorki yarışma zor yani çekişmeli geçecek.Sıralamadaki yerimiz üç ama bunun yanı sıra 1 haftadır sadece yazı eklememin etkisi olduğunu düşünüyorum link almadım.


Sonuç olarak siteler ne çok iyi ne çok kötü durumda orta diyebiliriz.Şuan itibariyle saymadım ama yaklaşık elli(elli) kişi yarışmaya girmiş herkesin 2 sitesi olduğunu sayarsak tabii bu ortalama yaklaşık 100 site yarışmada ki bunun yanı sıra unutmamamız gereken birşey var çoğu yarışmacı daha ismini bile yazdırmadı.Yani yaklaşık 100 değil 120-130 site yarışmada ve bizde bunların içindeyiz.Bu arada tekrar belirtmeliyim ki yeni bir site ile katılıyorum hadi başlayalım.