Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Matbaacılık Aramasında SON DURUM

Etiketler:

revizyon organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi ile Bu resim sitelerimizi ilk üçü aldığı günden kalan hatıra resmidir.


revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sana bir önerim var.Birinci olmak istemezmisin ? Nedir bu ikincilik merakı kardeşim.Yahu sana biz birincilik diyoruz, sen gelmiş ikincilik diyorsun başkada birşey demiyorsun.Yahu senin birinci olduğun günler aklıma gelince gözlerimde bir dolma meydana geliyor :) Şaka bir yana bunu sana yakıştıramıyorum be hey site.


Sonuçta hepimiz bir site değilmiyiz.Tabiiki değiliz sen site ben site sahibiyim.Yani ben ne dersem o olur.O yüzden diyorum ki, birinci olacaksın başka yolu yok.Sana o kadar açıklamalar yaptım dedimki revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi; bir seo yarışmasıdır bunda birinci olmaz isen sana dalarım dedim mi demedim mi ? Demedi deme İbrahim bu site birinci olacak.Bak revizyon kardeşim sen birinci olmaz isen biz üzülürüz sahibin üzülsün istermisin, kanımca istemezsin neden isteyesinki bizim üzerimizden yazı yiyorsun.


Sonuç olarak bu bir seo yarışması ve sende bizim fedayimizsin kafama koydum şimdi sitelerde bir kaç düzenleme yapacağım.Kod fazlalıklarını kaldıracağım, sileceğim, karalayacağım,birşey, yapacağım yani burada virgülün fazlalığına dikkat çekme sen birinci ol yeter.Hadi bakalım biraz organize ol yahu bu ne biçim iştir.Senin işin birinci olmak bizim işimiz seni birinci yapmak.Google'yede o kadar söyledim "bak dedim, bu site birinci olmazsa dedim yıkarım buraları dedim" ama nerde beni saymıyorki.


Bu arada site ile verdiğim ikinci bir kararıda sana bildirmek isterim, çünkü senin hakkında karar verdim.Ayrıca organize matbaacılık,revizyon,brnckvvtmllttrhaberi için artık iki yazılı döneme başlayacağız.İki yazı iyi olur, ana sayfada yeterli fakat canım sıkılırsa kaldıracağımı bilmeni isterim bu arada sana birşey daha söyleyeyim siteleri açtıktan sonra tek bir site ile işe girseydim sanırım daha iyi sıralama elde ederdim diye düşündüm.Ama neyse daha açtık dedim ve geri adım atmadım.Bundan sonra top matbaacılıkta ne olursa ondan olur.