Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

Revizyon Değil Brnckvvtmllttrhaberi Zor

Etiketler: ,
Revizyon Brnckvvtmllttrhaberi

Merhabalar, şuan burada şu yazıyı yazarken aklımdan geçen tek şey brnckvvtmllttrhaberi kelimesinin ne kadar zor oluşudur.Bundan önceleri brnckvvtmllttrhaberi adlı bir yazı eklemiştim.Yazıda kelimenin anlamından bahsetmiştim.İlk zamanlar hiç aklımda tutamıyordum fakat sonraları alıştım.Diğer yarışma kelimelerine bakacak olur isek onlar çok kolay, örneğin kelimesi hemen akılda kalıyor.İşte bunun için Ramiz dayı ne demiş: "Revizyon değil brnckvvtmllttrhaberi zordur yeğen." Ulan konuyu ne güzel bağladım ama değil mi?

Bu arada revizyon matbaacılığın yapımcılığını üstlendiği son günlerde çok tutan dizi Revizyon TV değiştirmiş.Artık ATV kanallarında yer alacakmış.Neyse bu bizi ilgilendirmez revizyon ne derse biz onu yaparız.Biz sadece organize matbaacılık yapmayız aynı zamanda; haber okur, revizyon dinler, brnckvvtmllttrhaberi oynarız.Sizlerede tavsiye ederim.Özellikle revizyon dinlerken çok kendimden geçerim.Öyleki şu şarkı sözü ile ben çok uzaklara giderim: "O mahrur revizyon çalar, Müjganla ve ben ağlaşırız."


Yahu bugün bu kaçıncı yazım hatırlamıyorum, o yüzden kafam gitti saçmalamaya başladım.Bu saçmalamamı şurada sıraladığım sebeplere bağlayabiliriz ;

  • Bir çok siteye revizyon ekledim kafam gitti,

  • Yazacak matbaacılık bulamıyorum saçmalamaya başladım,

  • Canım sıkılıyor artık brnckvvtmllttrhaberi olmaya başladım.
  • Umarım bu yazı güzel olmuştur, yoksa tekrardan yazmak durumunda kalacağım.Revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi sitesine kötü yazılar eklediğim zaman içime sinmiyor bende mecburen tekrarlıyorum.Herkese güzel revizyonlu günler dilerim, kalın matbaacılık ile sitemizde.