Türkiye'nin en açıklayıcı ve kaliteli Notebook yedek parça web sitesidir.

revizyon, organize, matbaacılık, brnckvvtmllttrhaberi, google

Etiketler: , , , , ,
revizyon, organize, matbaacılık, brnckvvtmllttrhaberi, googleMerhabalar güzel yurdumun güzel insanları.

Başlık kafanızda bir saçmalama işareti uyandırmış olabilir ama sakın saçmalık olarak düşünmeyin ve bizim keywords meta tagımız.İçerisinde revizyon kelimesi var ayrıcaorganize matbaacılıkile brnckvvtmllttrhaberi olan kelimeler var.Zaten bu kelimeler birleşince ana kelimemizi oluşturyor.Ayrıca yarışma derecelerini belirleyen arama motoru olan google yi unutmuyoruz onuda keywords metamızın içine yerleştirdik.

Şimdi bazı arkadaşlar bu tagı sitelerinde kullanacaktırlar ama kullansınlar birşey demiyorum zaten iş taglarda bitseydi herkez birinci olurdu.Neyse yahu biz işimize devam edelim.Ve işe sitemizin ismini burada tekrar duyurmak ile başlayalım.İşte başlık revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi
.Başlayalım demişken acaba maçlar başladımı.Bugün öylesine arkadaşlarla bir iddaa kuponu oynadık.Öylesine diyorum çünkü kazanırsam parayı camiiye vereceğim haram parayı yemeği inanın hiç mi hiç istemiyorum.Bir dakika bakıp geliyorum.Baktım tutmamış, zaten belliydi önüme gelen maçları yazdım.Neyse konu sapıttı biz yazıya dönelim.

En baştada söylediğim gibi bu başlık bizim keywords meta tagı ve pek bir önemi yoktur.Neyse bu arada site ikinci sıraya yükseldi bilginize.Ben çıkayımda diğer siteyede bir yazı ekleyeyim.İyi akşamlar dilerim.

0 yorum: